Oppdatering av kundeinformasjon

Våre bedriftskunder må oppdatere sin kundeinformasjon via kundeerklæringsskjema. Dette gjelder alle lag, foreninger og bedrifter som er kunde i banken. Gå til kundeerklæringsskjema

Etter at skjema er fylt ut må det signeres. Signeringsoppdraget finner dere på e-signering

eSignering

eSignering er elektronisk signering med BankID. Med eSignering kan du signere viktige dokumenter både trygt og enkelt. Elektronisk signering skjer i en egen portal uavhengig av nett- og mobilbank.

Skal du signere dokumenter fra banken?

Gå til eSigneringsportal

 

Ved eSigneringsoppdrag skal du få melding via e-post og eventuelt via SMS i tillegg (hvis vi har ditt mobilnummer registrert). Hvis du ikke har mottatt noe informasjon, ta kontakt med oss.

Kontakt banken her

 

Når du har logget inn i eSigneringsportalen med din BankID må du signere hvert enkelt av dokumentene som ligger klare for signering. For å ivareta sikkerheten, signeres hvert dokument hver for seg med BankID og med personlig passord. Når alt er signert er du ferdig. Husk å lukke nettvinduet.

 

Ønsker du å lese mer om hvordan signering med BankID fungerer?

Les mer om BankID her