Oppdatering av kundeinformasjon

Våre bedriftskunder må oppdatere sin kundeinformasjon via kundeerklæringsskjema. Dette gjelder alle lag, foreninger og bedrifter som er kunde i banken. Gå til kundeerklæringsskjema

Etter at skjema er fylt ut må det signeres. Signeringsoppdraget finner dere på e-signering

Lag og foreninger

Har du verv i et lag eller en organisasjon og trenger en konto? Her har vi samlet den viktigste informasjonen du og ditt lag/organisasjon kan ha behov for. 

Fotballgutt

Bli kunde lag og forening

Lag og foreninger som ønsker å opprette kundeforhold i Fana Sparebank må være registrert som forening med organisasjonsnummer i Brønnøysundregisteret. Dette må være på plass og alle opplysninger korrekte før søknad om kundeforhold sendes til banken.

Les mer om lag og foreninger samt registrering i Brønnøysundregisteret.

 

 

 

 

Nødvendig dokumentasjon ved etablering

  • Utskrift fra enhetsregisteret
  • Foreningens vedtekter
  • Signert vedtak fra styret om etablering av kundeforhold
  • Hele styret og alle disponenter må være registrert i Fana Sparebank sitt kunderegister. Er du ikke kunde kan du Bli Kunde med BankID.
    Bli kunde i Fana Sparebank 

 

 

 

 

 

 

Bli bedriftskunde

Når all dokumentasjon er mottatt vil kontaktpersonen bli bedt om å fylle ut Kundeerklæringsskjema elektronisk, som alle med signaturrett i foretaket må signere med BankID.

 

 

Nettbank

For lag og foreninger tilbys en forenklet løsning av bedriftsnettbanken. Løsningen har ingen månedlige kostnader, og det er mulig å registrere flere brukere uten ekstra kostnad.

Administrator i Nettbank Bedrift administrere brukere og kan legge til eller endre brukertilganger. Brukerne i Nettbanken logger seg inn med sin BankID.

Mer informasjon om nettbank bedrift: https://www.fanasparebank.no/bedrift/daglig-bruk/nettbank-for-bedrift/